reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zdeněk Kopřiva

Zdeněk Kopřiva

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zřím šťastnou cestu...Zřím šťastný návrat... Zoznam autorových rubrík:  PromluvyZápisky šílenéhoBásně v prózePoezieVíraReflexeÚvahyZamyšlení se nad tématemProžité okamžikySoukroméPříběhyNezařazenéZábavaPolitika

reklama

Básně v próze

Znásilněný portrét ženy

Zdeněk Kopřiva

Znásilněný portrét ženy

Ležel jsem na posteli a prohlížel si jednu z Drtikolových fotografií. Byl to portrét ženy uvězněný v umělcově tvůrčí duši. Jako Bůh jsem tu ženu vzkřísil. A ta žena ožila a zcela nevinně a zároveň tak trochu živočišně, našpulila své bledé rty, dva nádherné půlměsíce, které se postupně, jak se na mě smyslně smála, zabarvovaly sytou červení, až nakonec z celé té bledosti portrétní fotografie dominovala právě tato červeň a z té červeně vystupovala samice; smyslně jako had se ovinula okolo mého přirození a já poznal, že vystupuje z téže Evy, která mi kdysi nabídla jablko k sežrání. A já opět žral a ona mi znovu a znovu nabízela další jablka k sežrání…

  • 6. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 411x
  • 0
Bez možnosti návratu

Zdeněk Kopřiva

Bez možnosti návratu

Jsou příběhy, které vidíme okolo nás. Příběhy neznámých lidí... Jejich příběhy nechť jsou mementem pro nás ostatní.

  • 19. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 923x
  • 5
Nešťastná láska

Zdeněk Kopřiva

Nešťastná láska

Tolikrát již bylo psáno o nešťastné lásce. I já o ni nyní píšu, i když trochu netradičním způsobem. Pochopte, že o ni nemohu psát jinak, protože mé srdce je jiné jako je vaše. Já cítím jinak než cítíte vy. Má duše se jinak chvěje. Mé emoce, úsměvy i slzy... vše je jiné, protože jsem to já a ne vy. Můžete se tomuto textu vysmívat, můžete ho ponižovat, ale nic nezměnite na skutečnosti, že byl napsán s hlubokým cítěním a nesmazatelnými vzpomínkami. Možná tento text je trochu smutný, možná kýčovitý, možná je moc přeslazený, ale je takový jaký je – lidský.

  • 23. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 123x
  • 6
Zrcadlení

Zdeněk Kopřiva

Zrcadlení

Tento text je určen jen pro ty, kteří ve svém srdci cítí aspoň špetku lásky, krásy a vnitřního chvění. Jen oni dokážou procítit, co se tu píše. Jen oni dokážou pochopit, proč jsem to napsal.

  • 10. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 912x
  • 2
Vzkvétání uprostřed noci

Zdeněk Kopřiva

Vzkvétání uprostřed noci

Je noc a já se ztrácím ve svém snění...

  • 1. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 007x
  • 1
reklama
Zázraky vzkvétání

Zdeněk Kopřiva

Zázraky vzkvétání

Zázraky existovaly vždy a vždy bude něco, co můžeme považovat za zázrak.

  • 2. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 038x
  • 2
Tanec v šeru svíček

Zdeněk Kopřiva

Tanec v šeru svíček

Když tančíte, zapomeňte na to že tančíte, sami se staňte tancem.

  • 25. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 105x
  • 1
Setkání

Zdeněk Kopřiva

Setkání

Někdy se stane, že někoho potkáte a život začne rozkvétat...

  • 11. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 138x
  • 0
Nevím nic o člověku

Zdeněk Kopřiva

Nevím nic o člověku

Nevědět nic o člověku, znamená nevědět nic o sobě.

  • 19. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 146x
  • 1
Tiché jsou slzy, které stékají

Zdeněk Kopřiva

Tiché jsou slzy, které stékají

Zapomeň na své osamění. Ve svém osamění nejsi nikdy sama...

  • 26. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 259x
  • 2
reklama
Létejte na křídlech snů

Zdeněk Kopřiva

Létejte na křídlech snů

Nikdy nepřestávejte snít. Když jste vše ztratili a nemáte již nic, ale máte sny, máte i naději...

  • 24. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 008x
  • 0
Rozjímání o lásce

Zdeněk Kopřiva

Rozjímání o lásce

Láska má mnoho podob... Každý vidí lásku svým vlastním způsobem... Ve skutečnosti existuje pouze jediná Láska a ta je jedinečná, neboť objímá všechny a všechno...

  • 23. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 976x
  • 2
O voskových slzičkách

Zdeněk Kopřiva

O voskových slzičkách

Pro ty, jejichž srdce je smutné...

  • 17. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 800x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu